british-isles-2015.reismee.nl

dag 1 tot en met 3

Reacties

Reacties

marjoleine beers

zo jullie zijn op vaart.
ik blijf nog tot en met morgen volgen dan gaan we zelf met het busje op stap naar Noorwegen
zie ik de foto's en lees ik de verhalen later
voor nu: geniet ze!

broertje

Inmiddels al weer lekker onder weg, volgens mij treffen jullie wel wat wind en slecht weer als ik het hier vandaan bekijk. De beschrijvingen herken ik uit diverse zeilreisbeschrijvingen, maakt wel steeds nieuwsgieriger.
Probeer wel een beetje te genietenvan de reis en niet zo mopperen over een tang of schar, What in a name tenslotte!
Benieuwd naar de verdere avonturen groetjes Ab

De westerbeekjes

Zelfs vanaf Terschelling genieten we van jullie verhalen en mooie plaatjes! We wensen jullie een heerlijk vervolg van deze trip en kijken uit naar de vervolgverhalen! Have fun!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!