british-isles-2015.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog British Isles!

Hallo

De controle van mijnblaas is weer achter de rug en dieis perfect volgens de uroloog, Hij kondigde aan dat ik nog drie spoelingen moet krijgen (in september) en dat de volgende controle begin januari 2016 zal zijn. Jan is helemaal OK (sinds anderhalf jaar een niet-roker geworden op de koop toe). Kortom we gaan op reis en hoeven niet ver om aan onze cruise te beginnen. We vertrekken namelijk op 15 juli om 16:00 met de Prinsendam vanuit IJmuiden.

Omop de hoogte te blijven van onzereis met de Prinsendam van Holland America Line naar Schotland, Orkney, Noord-Ierland en Ierland, Wales, Engeland (Devon) en Guernsey zul je vanaf nuhierregelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar we zijn of zijn geweest! Onze cruise gaat twee weken duren.

Ik heb je op de mailing list gezet zodat jeautomatisch een mailtje ontvangt wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Je kunt je altijd afmelden en later weer aanmelden.

We vinden het leuk als jeaf en toe een berichtje achterlaat!

Leuk dat je met ons meereist!

The cystoscopy was good en the urologist said my bladder was in a perfect condition now. I will have three more treatments in September and the next cystoscopy is in January 2016. But first we are going to cruise on Prinsendam (Holland America Line) to Scotland, Orkney, Northern-Ireland and Ireland, Wales, England (Devon) and Guernsey. From now on you will find new stories (verhalen) and pictures (foto's) and thanks to the map (kaart) you will always know where we are or where we have been. We will leave for two weeks om IJmuiden (west of Amsterdam) on July 15th. Every time something changes you will receive an e-mail announcing it.

We like to receive you comments (reactie).

It's nice that you travel with us!

Alie & Jan

Maurice en Ria

Fijn om te lezen dat alles goed gaat met de gezondheid. Wij wensen jullie een fijne cruise en reizen mee via al de verhalen en mooie foto`s. Zijn nog steeds in Frankrijk, omstreeks 11 juli gaan wij terug naar huis.

Piet en Trijntje

Leuke reis !! Geniet er van . Groetjes

Dini en Gerard

Hoi Alie en Jan wij wensen jullie een fijne vakantie, het volgen van deze reis zal moeilijk gaan ivb dat
wij per 30 juni zelf een reis gaan maken naar Thailand, dat is o.a een bezoek aan de ouders van Roos
en daarna een trip gedeeltelijk door het land, wel spannend. gr Dini en Gerard. een reis verslag maken
zoals jij altijd doet Alie zal mij niet lukken.

Peter en Wilma

Natuurlijk willen wij jullie reisverslagen niet missen en kijken er naar uit. Groetjes uit Rijswijk

Marjoleine en Jan

Orkney eilanden – geweldig – de rest ook hoor!

Daarna ga ik je opzoeken

Wij gaan de laatste week van juli en de eerste van augustus met het busje naar Noorwegen

Hebben we heel veel zin in

Joy

I'm so glad you are getting good health reports on your bladder. I surely enjoy your posts during your cruise as I have in the past. Happy sailing!!!!

Bill and I celebrated our 52nd Wedding Anniversary today. That surely is a lot of years together!!!!

Riekje Boon

Hallo alle twee,
Fijn dat alles goed is. Als jullie vaste grond onder je voeten hebben, zullen jullie vast en zeker volop van de natuur genieten. Wij liggen in Ter Apel.

Ton en Lies

Wat fijn te horen dat het met je gezondheid zo goed gaat.
Wij wensen jullie een hele fijne vakantie en tot ziens in
Tilburg

Toos

Fijn dat jullie beiden gezond zijn en lekker met de Prinsendam kunnen uitvaren.

Jannie&Anton

Geweldig nieuws. Nu nog even door het warme weer in Nederland en dan de zee op en genieten van deze mooie Engelse kust.
groetjes.

Ilse & Ido

Fijn hoor die goede berichten te vernemen! We wensen jullie een aangename en gezellige cruise toe rond de prachtige Britse kusten. Wij hebben een paar weken door het binnenland (Cotswolds) gewandeld en zijn net weer retour. Wat een mooi land is het. Geniet ervan!

Johan van Kemenade

Hoi

Leuk om te zien. Dit stukje Maas was onze favourite fietsrondje toen we in Oss woonden.
Groetjes vanuit en zeer heet Ustron nu al 32 graden

Willem en Stien

hoi Alie en Jan
Wat goed van Jan dat hij gestopt is met roken. Jullie gaan weer een mooie reis maken. Met een gratis waterbed er bij Wij zijn nog een paar dagen in Noordwijk geweest en moeten nu weer wachten tot Januari. Verder alles goed hier .En jullie nog een fijne vakantie, groetjes van ons beiden

Marie Therese

Veel vaarplezier, volg jullie reisverslagen met straks met plezier.

Angele en Jos

Veel plezier. We blijven lezen en daarnaast horen we de details wel wanneer we elkaar weer treffen.

Bernie and Dawn

Alie
Great health news! Enjoy the cruise

Jannie

Ziet er allemaal prachtig uit. Hoop dat het bier en de Whisky
goed smaakt.
Veel plezier.